27 квітня 2012

Нова програма курсу "Світова література"

Зараз розвернулися якісь бойові дії щодо нової навчальної програми шкільного курсу "Світова література". Критики достатньо. Міністерство героїчно відбивається і навіть іноді йде в атаку. Наприклад ось так: "На адресу Міністерства надходять звернення учителів світової літератури". Мені важко скласти власну думку щодо цієї програми. Все ж я не фахівець. Тому я наведу фрагмент відгуку людини, яку я надзвичайно поважаю і яка назавжди залишиться для мене взірцем справжнього вчителя. Найкращі уроки, які я бачив проводила саме вона. Моя мама.

Відгук на проект програми зі світової літератури вчителя Копистинського НВК Суховірської Галини Петрівни

Проект програми всіх класів перевантажений великою кількістю творів. Краще вивчити менше, але у повному обсязі. Вважаю недоцільним у розділі «Сучасна література» давати для вивчення таку велику кількість зарубіжних авторів, імена котрих діти не зможуть ні вимовити, ні запам’ятати. 

У 6 класі вважаю недоцільним вивчати твір Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома», оскільки він надзвичайно об’ємний і важкий для сприйняття шестикласниками. 

У 8 класі варто відмовитися від вивчення Джонатана Свіфта і перенести його товри у 7 клас. Проект програми для 9 класу вважаю недосконалим. При такій програмі знання учнів будуть дуже поверховими. Охопити літературу від періоду романтизму до постмодернізму за один рік неможливо. Таку програму вводити недоцільно без методичного забезпечення та без підручників, адже низка творів відсутня навіть в Інтернеті, а що вже казати про міські й обласні бібліотеки.

Немає коментарів: