28 березня 2012

Мій маніфест бойкоту Євро-2012

Я не пропоную бойкотувати Євро-2012. Все ж ми живемо в цій країні і дуже хочеться гарно провести чемпіонат. Я люблю футбол. Я хочу подивитися матчі найкращих збірних Європи. Я хочу вболівати за Україну! Коли я вперше почув, що ми виграли право на проведення чемпіонату Європи з футболу, то дуже зрадів. Я мріяв приїхати на будь-який матч серйозних команд, щоб просто відчути атмосферу та долучитися до всеєвропейської істерії, стати звичайним європейським уболівальником.

З того часу дещо змінилося. Я перестав відчувати, що цей чемпіонат мій. Постійні скандали із завищенням вартості будівництва мене переконують, що я, як платник податків, частково сплатив за Євро-2012. Але я перестав відчувати власну причетність до нього.

Пригадуєте події, що відбулися з фірмою Дениса Олейникова? Яка вартість футболок з логотипом чемпіонату була в нього? А от я нещодавно в одному супермаркеті побачив схожі футболки за 399 грн. Це не занадто? А шарфики по 149 грн? Спеціально подивився хто виробник. Єдине, що скромно зазначено – країна-виробник Китай. Я собі уявляю різницю між собівартістю. Хтось добре наварив. Найактивніше ці "хтось" зараз борються за дотримання авторських прав. Так активно, як за всі роки не боролися з піратським софтом. І так по всіх напрямах. Весь час виникає відчуття, що на всьому "хтось" здорово наварив. І при чому тут футболісти? Невже я повинен відмовитися від вболівання за свою команду, за своїх гравців тільки тому що країну постійно грабують всякі пройдисвіти?

Для себе я сформулював такі правила мого особистого бойкоту:
1. Я дивитимуся усі матчі Євро-2012, які захочу.
2. Я постійно вболіватиму за збірну України.
3. Я не куплятиму ніякої офіційної символіки.
4. Якщо я захочу підтримати символікою свою команду на чемпіонаті, то для цього достатньо буде звичайного прапора. Дяка, що ще на нього не ввели якісь обмеження.
5. Я ігноруватиму усю офіційну атрибутику.
6. Я не поїду на жодний матч. Тай не буде в мене кілька тисяч євро, щоб переночувати в наших готелях.
7. Я буду дивитися офіційні трансляції матчів. Хоча після цієї заяви дуже хочеться використовувати неофіційні джерела.

Так що хай вони чекають на великі прибутки від нас. Я їм нічого не дам. Думаю, що і європейці уже на сумніваються чи варто витрачати гроші в Україні. Особливо коли бачать такі ціни.



Немає коментарів: