07 січня 2015

Оголошується набір розробників народних рецептів


Щоб стали міцними нігті потрібно взяти в однакових пропорціях терту картоплю, зубну пасту, перекис водню і соду.

Мене не дивує такий рецепт, чув і про крутіші. Мене навіть не дивує, що частина з таких рецептів справді працює.

Мене дивує сам процес винаходу такого рецепту. Про нього точно не скажеш, що він випробуваний сторіччями. Зубна паста, перекис водню трохи сучасніші інгредієнти. Значить його хтось тестував, підбирав складники. Я все намагаюся уявити, як якийсь чувак сидів і пробував на собі різні варіанти.

Так, від меду з перекисом краще не стало, значить мед замінимо на соду і додамо картоплі, а ще зубної пасти. Від неї ж зуби міцніше, то чому б нігтям не допомогло? І от цією сумішшю він вкриває нігті і чекає кілька днів, як вони зреагують на такий експеримент.

Звісно, тут одному не впоратися. Треба група відчайдушних експериментаторів. Тоді можна було б швидко перебирати різні хімічні сполуки, до яких можна дотягнутися руками на кухні. Щоб волосся краще росло треба змішати шампунь, олію, доместос, курагу, сіль та крем для рук. Пробуємо. Повипадало. Курагу викреслюємо.
 
P.S. Щодо крутіших рецептів. В моєму хіт-параді на першому місці втоплені та настояні у воді колорадські жуки. Казали, що допомагає від усіх хвороб. Хтось пробував? Чи у вас є крутіші рецепти?

1 коментар:

Unknown сказав...

Мені здається, що більшість таких "рецептів" з"являються через неуважність/недбалість. Тобто перший рецепт цілком міг виникнути в послідовності натерти картоплі на деруни/помити якесь дзеркало і не помити руки )).