23 листопада 2018

Queen Bohemian Rhapsody і марожєноє

Про фільм і трохи більше. Купа подяк і злий висновок.

Queen, напевно перший рок-гурт, який я почав слухати. Не суперфанат, та все ж трохи знаю історію гурту, пісні. Першу збірку найкращих пісень квінів десь у 1992 році записав мені Руслан Токалюк (дякую, пам’ятаю). На жовту касету BASF! Так, я пам’ятаю! Та слухати рок мене привчив Микола Геплюк (дякую, Калян!). І ще трохи додатково вплинув Андрій Корнілов (касети зі Scorpions здається разом з тобою купували?). Це майже усі, хто сформував мій смак. Остаточний вплив, вирішальний штрих зробив, як не дивно, Сергій «Кузя» Кузьмінський – лідер Братів Гадюкіних. Я слухав різний рок. Зокрема і російський. Усі ці Чайф, Агата Крісті та подібне. І читав блог Кузмінського. Якось там в коментарях хтось щось хороше сказав про російський рок. Відповідь Кузі була жорстка і однозначна. Щось типу «русскій рачок –гавно». Мене це різануло. Ну як так? Ну є ж… Ну є цікаві… Ну гарна музика є в… Ну сенс філософський є в текстах… А потім раптом БА-БАХ! НІЧОГО ТАМ НЕМАЄ!!! Ну і на цьому мої смаки сформувалися остаточно, навіть не зважаючи на те, що потім для себе відкривав багато класних пісень та гуртів. Звісно західних чи українських. Чого і вам бажаю. Додам, що я не знавець рок-музики, я не розуміюся на стилях і цьому всьому але в машині в мене грає Радіо Рокс, в телефоні крутиться рок, мелодії дзвінків в телефоні Mad Heads та Metallica. Ну і дітям регулярно хоча і дозовано вмикаю Red Hot Chili Peppers.

На «Богемьску рапсодію» хотів піти але щось поточні справи відволікали. На щастя все ж вдалося вирватися. За додаткову мотивацію дякую Валі Повзун (дякую, приємно зустріти колегу, яка шарить в темі). На «Богемьску рапсодію» варто йти. Рекомендую. Навіть якщо ви не фанат року. Навіть якщо в кінотеатрах вже припинили цей фільм показувати. Все ж варто подивитися. Якісна робота. Ну нехай там є окремі відхилення від реальної історії. Варто. А ще в мене була хороша компанія в кінотеатрі (дякую Лена, радий що тобі сподобалося).

Все класно!

Але є одна штука, яка просто рве мене на шматки та розпалює шалену ненависть.

1985 рік. Концерт Live Aid. У фільмі все класно показано. Концерт дивиться більше мільярда глядачів! Queen розриває публіку. По справжньому крута музика. Музика, яку слухають люди і до сьогодні. В мене їх пісні і зараз в телефоні. Легенда! А що в цей час робив я? І я, і уся країна? 1985 рік! Ми, сука, ходили строєм на «параді октябрятських військ» у формі морячків. Чули Лєщєнка і Кобзона, І хоронили Чєрнєнка. Реально, сука, в нас навіть в школі вихідні робили, тому що траур був за гєнсєком КПСС. Ненавиджу!!! А ще згадав! Ми в той час їли «найсмачніше савєцкоє марожєноє»! Гори воно, сука, синім полум’ям! Люди таку музику писали! Рвали мільярдну аудиторію! А тут марожєноє, Чєрнєнко, октябрята. Тварі! Нахєр СССР!

Слава Україні!

Немає коментарів: