17 листопада 2011

Шифрування

- Ви придбали ліки за тим рецептом, який я виписав?
- О, дякую! Я по ньому навіть двічі сходив в театр і один раз на футбол!

Є багато анекдотів про лікарів та таємниці їх почерку. Дехто вважає, що у медичних вишах є спецкурс, на якому навчають писати нерозбірливо. Цікаво, що лікарі вміють розпізнавати не лише власні тексти, а й записи своїх колег.

В мене непоганий досвід розпізнавання почерків. Але це лише досвід вчителя, а не лікаря. І цього досвіду замало. Впевнений, що навіть статистичний аналіз не дозволить розшифрувати записи в медичних картках. Я бачив, як одна й та ж літера в різних місцях виглядала абсолютно (!) по-різному; довжина написаного слова була значно (!) меншою від очікуваної (і слово не скорочувалося). Як приклад реальний запис. Я в ньому зміг розшифрувати цифри (це просто) та лише 2 слова. Одне з яких повторюється двічі.


Хто зможе розшифрувати?
І хто зможе пояснити "Як ?!!!!"

1 коментар:

doompler сказав...

А на курсах по "лікарському" шрифту студентам ламають фаланги пальців?! :)))))