11 березня 2008

Буде знято "Зоряні війни". Епізод 7.


Йшов я на речовий ринок на Львівському шосе. Ту напроти йде Стівен Спілберг. Привітався зі мною так чемно. Ніби мене давно знає і поважає. А чо ж ні? І питає мене, що я роблю на речовому ринку. Мені було соромно сказати, що я тут тарюся. Він же ж не зрозуміє! Він звик до всяких гучів-арманів. Але я викрутився, сказавши, що шукаю якусь понтову секонхендну майку з дірками, щоб такої ні в кого не було. Здається Спілберг мене заповажав ще більше. І тут він каже, що знімає "Зоряні війни". Епізод 7. Я звичайно зрадів. Хоча ще Епізод 1 і Епізод 2 не встиг подивитися. Треба буде розкопати гору дисків і там знайти ці епізоди.
Але що найцікавіше, так це те, що Спілберг запросив мене на одну з ролей в цей фільм. Я погодився.
Виникають питання.
  1. Спілберг не знімав "Зоряні війни". Їх же ж знімав Лукас! Як же ж авторські права?
  2. Кого я буду грати і скільки мені за це заплатять?
  3. Як я буду грати? Я ж не актор.
  4. Чи може бути брехнею такий яскравий і докладний сон і що він означає?
  5. І чи не виникне в мене питання, як в тому анекдоті: "Блин, я не могу, у меня ж в декабре утреники!"

Немає коментарів: