16 червня 2015

#GoT Who is next?

Я чесно намагався читати Гру престолів. Але не пішло. От всі фанатіють та й я від анотації був в захваті. Я подужав 600 сторінок. 600 сторінок! І зовсім не чіпляло. Враховуючи, що я люблю фантастику і фентезі, це дивно.
Тоді в мене весь час в голові крутилося питання: "Хто всі ці люди?" Ну там справді персонажів багато. Плюнув і повернувся до класики SF. Хоча Гру престолів можу радити. Класна, якісна книжка.
Я почитав короткий зміст, повідкривав усі спойлери. Треба ж було взнати, що там далі мало статися з головними героями. Хорошого мало. Фанати в курсі.
Серіал теж радять, я навіть майже його докачав але чогось немає бажання дивитися. Остання серія знову б'є рекорди і шокує народ. CNN пише: " 'Thrones' Season 6: What's next?"
Я б переформулював: " 'Thrones' Season 6: Who is next?"
Бережіть себе.

Немає коментарів: