04 березня 2011

Результати голосування. Ні це був не пахіподіум!


Голосування закінчилося. Підведемо підсумки. На малюнку претенденти. Можна порівняти із запитанням.

Фікус - 10%
Юкка - 0%
Пахіподіум - 60%
Пальма - 10%

А насправді це був ананас. Він набрав лише 20%. Ще раз його можна переглянути ось тут.
Справді, посадив сам. Купив звичайний ананас у супермаркеті. Зверху вирізав листя і частинку ананасу конусом. Ананас з'їли. В горщик підготував ґрунт 1/3 - піску, 2/3 - звичайного ґрунту. Посадив відрізаний конус. Добре полив. Зав'язав поліетиленовим пакунком, щоб ананас дихав лише вологим повітрям. І півтора місяці пакунок не розв'язував. Регулярно підливав водою через блюдечко під горщиком. Через півтори місяця зняв пакунок. Було схоже, що ананас почав від вологості гнити. Але далі протягом двох місяців він почав пускати паростки. Весь цей час його треба продовжувати поливати але без фанатизму. Росте цей ананас в мене вже 3 роки. Якщо цієї весни я його підживлю спеціальними добривами, то може виросте справжній плід. Шкода, що після цього ананаси гинуть.

P.S. А пахіподіум в мене теж колись був. Гарний, великий і прикольний. Я ним дуже пишався і беріг. Але він на жаль загинув. І не з моєї вини.

Немає коментарів: