17 лютого 2011

5 хвилин слави або самі зробимо наше місто краще

Хто знає Хмельницький, то може згадати виїзд з провулку від кав'ярні "Кармен" на Старокостянтинівське шосе. Ми цим провулком малу возимо в садочок. Так зараз цей виїзд повністю залило кригою. Вранці нас мало не розвернуло поперек провулка. Виштовхували машину руками. Сподівалися, що до вечора, коли ми забиратимемо малу з садочку, відповідні служби посиплять дорогу піском. Але виявилося, що стало лише гірше. Нас чекала справжня ковзанка. Автівки перекрили весь провулок і навіть частину шосе. Всі пробували якось вирватися з "льодового полону". Це було не легко.

Коротше, вирішили не заїжджати в провулок. Я мав вивести малу з садочку пішки на вільну від криги частину шосе. Підійшов до виїзду. А там маленька продуктова крамничка. Я й зайшов. Купив 2 пачки солі за 3 грн. 10 коп. Вийшов на дорогу. Розірвав пакети. Посипав дорогу сіллю.

Машини зупинялися, сигналили, водії махали руками, піднімали вгору великий палець. Свої 5 хвилин слави я отримав по максимуму. Через кілька хвилин весь затор зник, всі спокійно роз'їхалися.

То в мене є прохання. До загальнодержавної, обласної, міської влади. Я не прошу вас чогось такого, що неможливо виконати. На кшталт десь зникнути і не повертатися, чи не дай Боже посипати дороги піском. Але маленьку медаль за порятунок міста ви ж організувати можете? Ви ж їх собі часто роздаєте...

Немає коментарів: