08 вересня 2010

Много песен сложено. Слажаем еще одну.

У своєму блозі раніше ось тут і ось тут писав про кастинг на участь в хорі викладачів. Коротко: завжди знав, що не маю ні голосу ні слуху, а тут сказали, що можу співати!
Сьогодні потрапив на першу репетицію. З мінусів - мене все ж не вигнали. З плюсів - можна співати так, як душа бажає. Музиканти чогось з нас ржуть. Але ми чесно стараємося.
Як виявилося я "бас". Крім мене було ще 3 "баса". Два музиканта і один як я. Прикольна распєвка. Всякі там А-а-А-а-А. Але далі пішли важчі вправи. Деякі я просто не міг повторити.
А всякі слова "дімуендо, крещендо і т.д. Кайф. Чи там прохання диригента на кшталт: "Зараз ідемо від восьмої до першої з дімуендо". І що я мав робити?
Потім дали текст і ноти. Попросили заспівати ноти: ре-мі-фа і т.д. І що вони від мене чекали? Для мене ці ноти ж просто візерунок. Але (!), фігня, я їх "взламав"! Звук від сусідів чую, візерунок бачу. Хоча інформації мало (всьо ж була одна пісня на руках). Може й помилився. Як висновок: ноти всього 3 штуки - білі, наполовину зафарбовані і чорні. Чим більше зафарбування, тим менша тривалість звуку. В залежності від висоти розташування ноти на нотному стані, їй присвоюють різні імена (фа, соль і т.д.). Трохи не продумано, що різні за висотою ноти можуть мати однакові ідентифікатори. Хоча може нам для спрощення казали якісь скорочені імена? Коротше, пару тренувань і я по них зможу співати. Правда не факт, що я при цьому "попадатиму".
Самий прикол був, коли слухали окремо виконання гімну академії басами. Тобто нами. Я потім питав чи може бути хор взагалі без басів. Кажуть, що лише жіночий. Отже нам все ж доведеться співати. Все одно з хору не виженуть. Але розстріляти можуть.
І нарешті відео!

Його ще можна подивитися зразу на ютубі.

Мене там чути особливо добре, коли про козацьку звитягу співаємо. Там я здається особливо "не попав". Ну і мені натякали, що ми трохи гуділи. Ображають. Хіба трохи?

І як бонус распєвка на репитиції.



Відео распєвки на ютубі.

P.S. музиканти розказали анекдот:
- Жінко, я на хор записався.
- А що ж ви там робите?
- Горілку п'ємо, сало їмо.
- А коли співаєте?
- Та коли додому йдемо.

P.P.S. Соррі за якість. Яке було.

3 коментарі:

Андрій Корнілов сказав...

на наступній распевці заспівайте "о-ло-ло-ло-ло-ло-ло" або "охох і бутилка рома"

і ви взірвете інтернет

Alex сказав...

бравісімо маестро, бравісімо!!!

Олег Суховірський сказав...

:-)
Щодо "охо-хо-хо". Так я не записав самий початок цієї вправи. Коли тільки почали охохокати, в мене з"явилося повне враження, що точно заспівають про "бутилку рома". Я аж не втримався і замість вокального "о-хо-хо" видав українське "га-га-га"