02 серпня 2010

Чим закінчився іспит

Писав нещодавно про те, як після іспиту СБУ зацікавилася двійкою, яку я поставив :-).
Напишу чим закінчилося це все. Давно вже пора, але все якось то забуду, то часу нема.
Отже, іспит був в п'ятницю. В суботу телефонувала ректор. А перездача була у вівторок.
Прийшла дівчинка, за яку просили з СБУ. Витягнула білет. З відповіді видно, що готувалася і на трійку вивчила. Закінчила вона відповідати. І далі наш діалог:
- Хто в тебе в СБУ працює?
- Дядя...
- Невже СБУ немає в цій країні чим зайнятися крім твоєї двійки? Невже тобі не легше просто вивчити? А треба підключати такі серйозні зв'язки?
- Нууу...
- А як думаєш, може в мене теж є знайомі і родичі, які працюють в різних структурах?
- Ну да...
- Наприклад, моя жінка- майор міліції (тут я забіг на місяць наперед, жінка лише позавчора отримала звання майора).
- Ого...
- То може давай я підніму своїх знайомих, а ти своїх. І хай вони разом вирішують яку оцінку тобі ставити. Якщо мої круче, то поставимо тобі "2", а якщо твої - "3".
- Ух...
- Зрозуміла?
- Так.
- Будеш вчитися?
- Буду!
- Добре. Сьогодні ти сама здала іспит на три. Щасливо.
Як не дивно, поставив реальну оцінку. І навіть якісь момент виховання молоді получився :-)