17 червня 2009

Експеримент


Це підло проводити експерименти над людьми. Їх шкода. Вони залишені напризволяще. Хоча не зовсім напризволяще. Я ж захожу, як той лаборант дивитися на своїх щурів. Вибачте, може некоректне порівняння. Зовсім некоректне. Але!

Ніяк не можна інакше. Лише в "живих" умовах, на реальному прикладі можна побачити справжні проблеми.

Після чергової активізації боротьби неліцензійним програмним забезпеченням ще раз вирішив глянути в сторону linux. Ну це я вже писав в попердньому дописові. Спроба з Kubuntu була дуже непогана. Мені багато що сподобалося. Але наші комп'ютери таку систему не потягнуть. Дякуючи Андрію взнав про Xubuntu, яка розрахована на слабші машини.

Поставив на одну машину і спостерігаю за діями та питанням користувачів. Поки що були лише проблеми з абзацними відступами в OpenOffice. Ну і загальне здивування: "А шо це?"Дрібні питання типу: "Де тут Ворд" не рахую.

Отже, експеримент триває. Чи дасть він якийсь практичний результат я не знаю. Хоча за досвід я уже вдячний.

2 коментарі:

Андрій Корнілов сказав...

http://www.xpde.com/shots.php

зверни увагу ще на це. можливо зменшить психологічний спротив користувачів. не знаю на скільки воно стабільне правда

Олег Суховірський сказав...

Експеримент поки що на диво успішний. Питань дуже мало. Люди працюють. Хм... Може метод навчання плавання киданням у воду є досить ефективним?

А психологічний спротив зменшила фраза: "Іншого не буде. Нас СБУ може провірити. А у вас навіть вірусів не буде."