24 червня 2008

Мережа. Частина ІІ.

Вирішили всі питання мережі. Поки що.
Цікаво, що те, що сервер не підключено до комутатора, я побачив, коли викликали допомогу з фірми, яка займається мережами. Ну і тут я бачу, що шнурок лежить просто на підлозі! А я ж облазив ці усі дроти, перебрав кожен по міліметру руками! Як прокляття якесь, дійсно... Але нічо, фірма нам ще кілька потрібних дротів продзвонила і доточила. Так що все гаразд. не дарма приходили.
А потім почалися проблеми з файрволом. Він глушив роздачу усього інтернет-трафіка через проксі. А чого, я не знаю. Відновлювався з працездатного образа але та ж проблема. Чому вона з'явилася? Раніше все ж було гаразд. І з образа я не раз уже відновлювався...
Довелося знести файрвол, поставити його знову і налаштувати.
Уже два дні проблем нема. Тьфу. Тьфу. Тьфу.

Немає коментарів: