22 лютого 2008

Семінар Cisco

Прийшло якось запрошення на сабж. Власне участь у семінарі в мене викликала кілька питань:
  1. Я не зрозумів навіщо я там мав бути. Мабуть випадковість?

  2. Як люди шукали адресу без інтернета? Мабуть питали перехожих? Я пішов сучасним шляхом. Без наявності GPS-пристрою. Роздрукував шматок Гугловської супутникової карти. І по цій фотці з позначеними номерами будинків досить швидко знайшов потрібну мені адресу. Хоча мабуть дивно я виглядав з супутниковою картою в руках. За часів есересеру точно б вважали за шпигуна.

  3. Навіщо дитині купувати шкарпетки за 35 грн пара? В нашому Хмельницькому Бутіку (ряд 28, місце 16) такі самі за 2 грн.

  4. Невже Nokia i Siemens об'єдналися? В бізнесцентрі, де проводився семінар я просто з ліфту вперся в скромні двері з таким самим скромним написом "Nokia Siemens Network"

  5. Чи потрібен мені CCNA? Спочатку дуже хотів, але Andrew мене майже відмовив.

1 коментар:

Андрій Корнілов сказав...

вчитися варто. чи такою ціною не знаю